Sunday, March 15, 2015

Pembuka Bicara 2015

Assalammualaikum....
Ya Allah memang bersawang betul blog dira haaaaa...
memang lama glerrr da update entry since tahun lepas.
lepas kahwin je terus xde mase, sebelum pon xde mase ape lagi lepas kannnn...
Mcm entry sebelum ney dira ade gtau bile tarikh cadangan kahwin la ape la kan?
Tapi lepas tu terus senyap je pasal kawen dira sbbnye TAKDE mase, hehe!
Sabooorrr jela.
Ok ne tarikh2 yang sebenar-benarnya dira langsungkan perkahwinan...

Nikah : 06.06.2014
Bersanding sebelah dira : 07.06.2014
Bersanding sebelah suami : 08.06.2014
Outdoor : 09.06.2014

Hamekkkawwwww! Bz kan?
Lepas tu xde mase lgsg nk uruskan blog sbb xreti nak bagi masa.
Huhu, al-maklum la da hidup berdua ney mcm2 kena uruskan sendiri.
Ibu da xdpt nk tolong, soooooooo ALONE beb!
Jadi entry kali ney dira nk bagi secara eksklusif gambar2 kawen dira tahun lepas.
X masukkan kt FB ke, IG ke, Twitter ke sbb xnak la tunjuk2 sgt.
Bukan dira sorg je yg kawen kt dunia ney kan.
Hehe! Ayat poyo kan?
Ok.... saksikanlah....................







Thanx for read --> Like and Comment ya :)

No comments: