Wednesday, March 25, 2015

Minyak Kelapa Dara

Assalammualaikum....
Harap semuanya sihat2 ye..
Entry kali ney dira nak memperkenalkan Minyak Kelapa Dara dari Catalyst.
Dira da consume VCO ney since tahun 2012 lagi tau.
Khasiat dia memang banyak sgt smpi dira pon xtau mcm mane nk explain.
Tapi dira cuba la untuk berkongsi kebaikan VCO ney ye.


RM39.90(Semenanjung)
RM45.90(Sabah/Sarawak)
ney lah VCO yang dira bagitau kat atas tadi.
VCO ney bentuk kapsul/softgel.

Antara kebaikan VCO ney :
1. Boleh mengurangkan berat badan(bergantung metabolisma badan masing2)
2. Memberi kita tenaga tambahan dengan segera sepanjang hari
3. Membantu untuk mengawal kencing manis
4. Melembutkan & melicinkan kulit sertq mencegah jangkitan bakteria, kulat & virus
5. Mengurangkan risiko kanser, aterosklerosis & penyakit lain
6. Mencegah & merawat KANSER!
7. Menbaikpulih fungsi hati yang dijangkiti virus
8. Membersihkan saluran darah
9. Merawat penyakit diabetis/kencing manis
10. Menurunkan tekanan darah tinggi
11. Memperbaiki fungsi buah pinggang
12. Mengurangkan kesakitan sendi tulang
dan yang paling penting!
13. MEMUDAHKAN PENURUNAN BERAT BADAN(mengikut metabolisma masing2!)

tengok, banyakkan khasiat VCO ney.
rugi kalau xcuba.
tapi kalau cuba sekali tapi xnmpk kesan dia, jgn berhenti. TERUSKAN!!
kadang2 badan kita hanya nampak kesannya selepas 2-3 botol penggunaan.
Klau supplement yg kesan dia boleh nmpk dlm 2 minggu tu bnyk sgt bahan kimia dlm bahan tu.
SO, sangatlah bahaya consume supplement yg cepat cantik ney.
Dira sarankan try VCO  ney dulu sebab sekali cuba mesti JATUH HATI.
Kita bukan nk cantik sekarang, kita jaga kesihatan untuk masa akan datang.
Jika diizinkan Allah s.w.t.
Tak mahal pon VCO ney.
Harga mcm dekat caption gambar tu ye.

Untuk maklumat lanjut tentang produk Catalyst, boleh contact dira.
011.3363.4590(No call!)

Thanx for read --> Like and Comment ya :)

No comments: