Wednesday, March 25, 2015

Harga Rokok TERBAIK!!!

Assalammualaikum...
Entry kali ney nk bercerita tentang kenaikan harga barang yg xtau la mcm mane nk ckp.
Bnyk sgt beza dulu dengan sekarang ney.
Itu naik, ini naik, sana naik, sini naik.
Ape yg xnaik?
Kos hidup semakin meningkat babe!!
STRESSSSSSSS!!
Stress ney la salah satu sebab xdapat2 anak sampai sekarang kot, huhu..
Suami dira perokok & dira da minta dia berhenti untuk kesihatan dia jugak.
Agak sukarlah nk tgk dia tu berhenti merokok.
Tapi nak bandingkan dulu dengan sekarang, sekarang mmg da slow la.
Tak tegar mcm dulu, klau dulu pantang 5 minit hisap manjang.
Sekarang cuma waktu2 tertntu je hisap.
Tu pon lepas dira bising kt dia bau busuk, huhu.
Cerita pasal rokok ney, dira scroll2 twitter tadi.
Tetiba nampak plak org tweet pasal harga rokok, siap gambar sekali.


ney lah gambar yang dira tengok tadi.
dira google pasal kenaikan harga rokok pon xkeluar lagi kenyataan dari mana2 pihak pasal harga baru ney.
TAPI!! Hadapkanlah harga baru ney kalau betul2 naik.
Jauh betul beza dulu dengan sekarang.
Kepada perokok2 tegar silalah bersiap sedia penuhkan poket anda kerana 1 kotak RM20 oi!!
Gilooooo amek2!!!
Dah boleh amek inisiatif untuk berhentilah ye termasuk suami dira sendiri.
Dari bakar duit hampir RM20 tu baik bagi dira untuk beli brg dapur.
Boleh makan/masak yg sedap2.
Tak gitu?? Huhuhu.......

Thanx for read --> Like and Comment ya :)

No comments: