Friday, February 14, 2014

Wedds Preps : Tema Pilihan

Assalammualaikum semua...

Berdebar-debar rasenye nk kawen ney, hehe.
semuanya aku manage sendiri taw.
seperti yang dibincangkan, jeng...jeng...jeng....
inilah tarikh yang telah ditetapkan, ayat pon baku ha.... hehehe

Solemnization : 6 Jun 2014
Bride Reception : 7 Jun 2014
Groom Reception : 8 Jun 2014
Honeymoon : 11 - 15 Jun 2014

ta daaaaaaa, ney lah dia....
tapi aku hanya mampu merancang, Allah yang menentukan segalanya.
Preps untuk wedding aku ney??
sumpah pening weyh, hadoooooiiiiiii.
mane nak fikir jemputan lagi, kad lagi, pelamin lagi, semuanya lagi la.....
baru tahu betapa lecehnye menyediakan perkahwinan sendiri...
tema warna-warna pilihan aku??
cuba teka antara banyak-banyak gambar kat bawah tu, mane satu jadi pilihan aku...











haaaa... korg2 yang bercadang nk kawen tpi tak tahu nk pilih warna ape pon boleh amek contoh2 kaler yg tak bosan punye eaaaaa.... :D

Doa-doakan la ye awak2 semua. Risau!!

Thanx for read --> Like and Comment ya :)

No comments: