Thursday, March 7, 2013

24 Februari 2013 :')

Assalammualaikum semua.
Apa khabar?
Lamanya xbuat entry baru, kemalasan melanda diri la.
Hehe! lagi pon bz ngan final sem kan.
Super senior mood la katekan, tu yg xberupdate2 blog tu.
Da bersawang2 da ha, huhu. :)
Ok la, tanpa melengahkan masa lagi aku nk kongsi saat bahagia aku dengan sape2 yg bace blog aku ney la.
Bismillahhirohmannirohim.....
Dengan rasminya aku sudah bergelar tunangan org pada 24 Februari 2013 yg lalu.
Setelah pelbagai dugaan, cabaran dan halangan dalam hubungan aku ney
akhirnya hubungan aku ney direstui oleh keluargaku.
Alhamdulillah, berkat kesabaran aku tunggu selama ney terbalas dengan kebahagiaan yg aku impikan.
Ibu n ayah merestui hubungan kami.
Kami membuat keputusan untuk mengikat tali pertunangan yg xde tempoh khusus.
Sampai kitorg sedia utk berumah tangga barulah dinikahkan.
xpela, mase yg panjang tu boleh la aku kenal lebih dalam lagi tunang aku tu kan.
hehe! bahagia taw rase bila da tunang ney.
Ibu ayah da xmrah da, cuma mengingatkan jew klau2 terlupa.
Seronok!
Ok la, ney antara detik2 manis aku pada hari pertunangan tu.
PRESENT TO YOU..........
JENG! JENG! JENG! :D

Pelamin yg cukup simple. Handmade!
xyah membazir tempah2, hehe.

ney door gift bagi kat tetamu yg dtg.
paper cup cake yg sedap! hehe. :)

Hantaran dari pihak perempuan.

Hantaran dari pihak lelaki.

It's me! berdebar2 siot. hehe!

2 keluarga bersatu.

mereka dtg tok temankan kite la! hehe!
tq dear! xoxo.

Antara sedara yg  hadir. RAMAINYA!
baru taw sedara aku ramai, kih3!

ok la, nk letak gmbar bnyk2 lagi sebenarnya tpi dpt kongsi mane yg ade jela.
hehe! gambar yg akhir sekali aku nk kongsi di akhie entry ney ialah.................
taadaaaaaaa... :')

I'm Officially Engaged with Muhamad Shaiful bin Omar 
on 24th February 2013.

aku harapkan korg doakan yg terbaik untuk kami berdua.
Kawen tu maybe lambat lagi kot.
maybe 2-3 tahun lagi.
tapi pape pon doakan tok kitorg yew.
love you!

Lovely,
LBS

p/s: Terima kasih Allah, ibu, ayah, adik beradik kerana menjayakan majlis tersebut. sayang korg semua!

Thanx for read --> Like and Comment ya :)

No comments: